۱۳۹۰ اردیبهشت ۱, پنجشنبه

شاهزاده خیالی

دیگه دنبالش نمی گردم....اصلاً دنبالش گشتن بی معنیه!

دیگه حتی منتظرش هم نیستم که خودش بیاد !!! تا الانِش نبود ....از این به بعدهم نباشه بهتره!

حتماً کنجکاو شدید درباره کی دارم صحبت می کنم؟!

شاهزاده ی من! شاهزاده ی رویاهام...مردی قوی هیکل با جذبه و غروری مردانه ... چهره ای با زوایای منحصر به فرد و لب هایی به سرخی سیب ! چشمهایی نافذ به رنگ سبز دریایی و مژه های فر دار بلند....پوست سفید و مهتابی...... قلبی به روشنی خورشید و روحی به سبکی پَر ...این ها خصوصیات شاهزاده من بود!

توو رویاهام یه مدتی باهاش زندگی کردم.....هر روز صبح که از خواب بیدار می شدم یه کاغذ کنار تختم می دیدم که توش یه شعر زیبا برام نوشته بود و من از خوندنش احساس وجود می کردم. اونقدر با من مهربون و خوب بود که وقتی کنارم بود معنای بدی رو فراموش می کردم.نگاهش پر از تمَنا و لب هاش مملو از خواهش عشق.وقتی کنارش بودم از آرامش زیاد حس سبکی یک پَر رو در هوا داشتم که هیچ وقت به زمین نمی رسید و فقط توو هوا تاب می خورد ......احساس خوبی بود

شاهزاده ی من سپردمت به باد ...برو و دیگه حتی به رویا های من نیا!

الان مردی رو دارم که نمی دونم چطوری وارد زندگیم شد ...عاشقانه و پاک دوستم داره.....می دونم شاهزاده ام نیست اما با گرفتن دستش احساس امنیت می کنم....و توو آغوش گرمش آسوده می خوابم و وقتی بیدار می شم می بینم توو زندان تنش قفل شدم ، من عاشق این اسارتم...

هر وقت می رم پیشش برام میوه ای رو که عاشقش هستم می خره ...سیب سبز و سرخ...سیب های رسیده و خوشمزه

براش غذا می پزم ...برام غذا می پزه..غذا هامون با بقیه فرق داره چون یه ادویه خاص بهش اضافه می کنیم....ادویه عشق

از خنده هاش دلم شاد میشه و از گریه هاش دلم غمگین.

از بوسه هاش وجودم لبریز از شهوت میشه و از مُعاشقه باهاش احساس رضایت و آرامش دارم.

همین مرد برام کافیه! حتماً عاشقش هستم که از رابطه باهاش راضی هستم.

پس شاهزاده ام از خاطرم برو ...که نه اومدنی توو رفتنت بود نه رفتنی توو اومدنت چون وجود نداشتی !

مردَم با من بمون که از شاهزاده ی خیالیَم بیشتر بهت نیاز دارم.

۴ نظر:

غریبه 92 گفت...

چه عشقی می کنن این دو تا قناری با هم .. ;)
امیدوارم لحظه لحظه ی زندگیتون پر از لبخند و شادی در کنار همدیگه باشه ..
یه بوس به علیرضا .. یه بوس هم عشقش ..

ناشناس گفت...

گرمای رابطه رو میشه از این پست لمس کرد
عزیزم با ایده خوبی هم پست رو نوشته بودی
حتما از دل اومده و خیلی زیبا بود
ادامه دار و ادامه دار
بوووووووووووووووس

mr. X گفت...

my new home:
http://www.antiqueerbashing.blogspot.com/

امین پارسی گفت...

سلام
مدتی بود خبری ازت نداشتم...امیدوارم حالت خوب باشه.
------------------
با پست "فتیش به کلمات!" منتظر حظورت هستم
www.vajgon.wordpress.com