۱۳۸۹ اسفند ۲۵, چهارشنبه

سال 1390

سلام به دوستای گلم

سلامی به امید سلامتی شما و خوشبختی واقعی تک تکتون

توو آینه نگاه می کنم ،یه علیرضا می بینم که نسبت به سال قبل خوشتیپ تر و خوش هیکل تر شده....ولی باید از خودم بپرسم آیا روح و درونم هم خوشگل تر شده؟! توو این سالی که گذشت چقدر تونستم عادت ها و اخلاق های بدم رو کنار بگذارم و تغییری مثبت در درونم ایجاد کنم؟!!

امسال ازدواج کردم و تعهداتی جدید در خودم احساس کردم که باید بهشون پایبند باشم! نمی دونم تا چه حد پایبند بودم و همسرم از من تا چه حد راضی هست ؟! یه بخشی از وجودم همیشه از این تعهدات دوری می کرد به خاطر همینم 2 سال با کسی در ارتباط جدی نبودم و احساس راحتی می کردم! البته اشتباه نکنید تعهد از نظر من فقط به سکس و ارتباطات جسمی خلاصه نمیشه! تعهد داشتن به همسر کار سختیه و قدرت می خواد ...توان می خواد و اعتقاد!

 حفظ احترام همسر یکی از اون تعهدات به حساب میاد ....

خیلی از ما ها فرقی نمیکنه که گی باشیم یا نا گی( همون استریت منظورمه  ;)) نمی دونیم همسر بودن چه تعهد سنگینیه!همسر بودن تنها به معنی غذا پختن، تمیز کردن خونه،شب کنارش خوابیدن و ... نیست!  من با گفتن این حرف ها نمی خوام شما رو از این رابطه مقدس و تعهداتش بترسونم !! این نوع رابطه در کنار تعهداتش آرامشی رو براتون به ارمغان میاره که هیچ رابطه ای نمی تونه!! آرامش ،امنیت،سلامت روحی و جسمی،توو یه کلام زندگی!

اما این ها میسر نمیشه مگر با گذشت و تلاش هر دو طرف.

اگه مطمین نیستید که توانشو دارید اصلا ً رابطه ای رو شروع نکنید و اسم همسر روو هم نذارید! به عنوان برادر باشید ..دوست ...سکس فرند یا هر چیزی که از اون طرفتون انتظار دارید و اون هم می خواد!فقط همه چیز دو طرفه باشه!!!!



چیز دیگه ای که تو این نوع رابطه به ذهنم می رسه اینه که شک و دودلی رو کنار بگذارید! به همسرتون حس اعتماد بدید! یعنی اینکه نشون بدید بهش اعتماد دارید! اعتماد داشتن خالی کافی نیست.

برای اینکه توو رابطه همسریتون احساس رضایت داشته باشید قبل از بستن پیمان زناشویی از عقایدش با خبر بشید !!! اختلاف سلیقه شاید زیاد مشکل ساز نباشه،اما اختلاف عقیده های شخصی از جمله دینی،تربیتی و.... مشکلاتی  رو به وجود میاره که به این سادگی ها حل شدنی نیست.

خوشبختانه ما گی ها مشکلات خانوادگی که استریت ها دچارش هستند نداریم ولی بدبختانه مشکلات دیگه ای داریم....یکیش دوستانمون هستند که نقش فامیل رو برامون دارن و بیشتر وقتمون و تفریحاتمون رو با اون ها می گذرونیم!

اما گاهی بدتر از همون فامیل ِاستریت ها میشن ،این دوستان همجنس گرای ما!

ازتون عاجزانه خواهش می کنم خاله زنک بازی و دو رویی و دو بهم زنی رو کنار بگذارید ...این ها بدترین اخلاقهایست که زندگی زناشویی دیگران رو مورد حمله قرار می ده! سعی کنید حرف دوستتون رو توو دلتون نگه دارید ،اون به شما اعتماد کرده!با گفتن حرفهاش به دوست صمیمیتون به اعتمادش خیانت می کنید،چون دوستتونم یه دوست صمیمی دیگه داره که به اون بگه!

تمسخر و خندیدن به یه نفر شاید برای لحظه ای لذت بخش باشه !اما به بهای چی؟ شکستن دل یکی دیگه؟! اون خنده به خدا لذت بخش نیست !!!!!

بازم انگار دلم پره! ولی شما و من دیگه بزرگ شدیم ،می تونیم خوب و بد رو تشخیص بدیم ! فقط 5 دقیقه کافیه که بشینید جلو آینه و سعی کنید درونتون رو با چشم دل ببینید مثل من... نکات منفی درونتون رو بشناسید و رفعشون کنید و به نکات مثبت وجودتون افتخار.

سال 90 ... انگارهمیشه منتظرش بودم چون یه صفر داره و اونم نشونه اینکه آغاز یه دهه جدیده! تا ده سال بعد من میشم 32 ساله! حتی فکرشم نمی تونم بکنم یه روزی 32 سالم بشه!!! اما واقعیته،با بیشتر شدن رقم این سالها سن ما آدما هم زیاد میشه.....مهم نیست که سنمون زیاد بشه،مهم اینکه روحمون چه رابطه ای با رقم سال داره؟رابطه مستقیم یا عکس؟ اُمید وارم روح همتون رابطه مسقیم  با رقم سالهای زندگیتون داشته باشه و روحتون بزرگتر بشه ...اونقدر بزرگ که قدرت پرواز داشته باشه! به نظر من هیچ چیز زیبا تر از پرواز نیست...نظر شما چیه؟

عیدتون مبارک ،تعطیلات خوب و پر از خاطره های رنگارنگ براتون آرزو می کنم.این گل های رنگین کمونی نا قابل رو از من و علی مهربونم بپذیرید ..... 

 

دوستدارتون علیرضا

۲ نظر:

پویا گفت...

از حرف های جالبت ممنونم. هر دوتاتون سال خوبی داشته باشید. :)

Hudad گفت...

sale notoon mobarak ... roozaye khoobi ro baratoon arezoo mikonam