۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

اجتماع گریزم کردین با این جامعتون!


واقعاً زندگی توو این شهر و کشور برام سخت شده....شایدم این دنیا!
نمی دونم جایی رو این کره خاکی پیدا می شه که با احساس آرامش زندگی کرد؟ یا باید چشم به اون دنیا بدوزیم که وضعیتش نا معلوم تر از این دنیاست!
هر روز مردمی رو می بینم که حالم ازشون به هم می خوره! بسیار بی فرهنگ و بی ادب! می رید تظاهرات می کنین؟! برای چی؟! چه چیزی رو می خواید تغیر بدید؟!!!!!!!!! برید فرهنگتونو درست کنید! باور هاتونو تغیر بدید که بوی گند پوسیدگیش زندگی ما رو هم خراب می کنه! فکر کردید با تغیر این نظام چی عایدتون میشه؟!!!!
خیالتون راحت!!مردم همون جوری که قبلاً بودن می مونن با همون تربیتو با همون فرهنگ اصیلی که دم از ایرانی بودن و آریایی بودن می زنن! فقط 4 تا قانون عوض می شه!
پسره توو دانشگاه فرق گِی با دو جنسه رو نمیدونه!!! یعنی باید چنین شخصی بره بمیره تا اینکه بیاد به یه مشت مزخرفات استادا گوش بده! هر استادی اول کلاس میاد یه طومار شکایات از رییس دانشگاه و مردم و مملکت و هزار تا چیز دیگه که به من ِ دانشجو مربوط نمیشه سخنرانی می کنه!! این همه توو فیلمای خارجی دیدم یه استاد یا یه معلم با علم و دانش و رفتارش زندگی یه دانشجو رو زیر و رو می کنه به سمت خوشبختی سوقِش میده! اما اینجا بر عکس ِ...آرزو به دل موندم یه دونه از اون اُستادا رو ببینم!مَرده سوار ِ موتور با سرعت وسط خیابون ترمز می کنی دستِ منو ببینی که توو دستِ یه مَرده!!!!!!!!!! واقعا این دست گرفتن مردا اینقدر تعجب داره که وسط خیابون در حِین حرکت ترمز کنی!!! حالا 100 بار هم بر می گرده نگاه می کنه چشاشو می ماله ببینه درست دیده یا نه!!!!! خدایااااا کجا دارم زندگی می کنم؟!!!!!
آره منم بودم این همه شکایت می دیدم خسته می شدمو بقیه متن رو نمی خوندم.....ولی چه کنم دلم پُره! با این وضعیت ترجیح می دم گوشه گیر باشم ...این گوشه گیری رو به هیچ بهایی به اجتماعی بودن توو این جامعه نمی فروشم। آدم اجتماع گریزم! شدم! این اجتماع باعث شده این طور بشم! اصل ذاتم طوریه که خیلی هم دوست دارم با هم نوعم یعنی انسانها رابطه داشته باشم!اما انسانی نمی بینم اطرافم..........
اصلاً هم تعصبی به خاک وطنم ندارم ....چون هیچ چیز مثبتی برام نداشته تا الان! تعصبم به کشور و خاکی هستش که توش احساس امنیت و آرامش کنم!
چه کنم با خستگی تمام نشدنی این دنیا !؟ :(

۲ نظر:

نسيم گفت...

سلام
يه جورايى باهات موافقم اما همه كه مثل هم نيستن درمورد اون چيزى كه گفتى پسره فرق گى و دوجنسه رو نميدونه، متاسفانه بايد بگم اينجور آدماى بى اطلاع تعدادشون تو ايران خيلى زياده و جالب اينجاست كه حتى واسشون توضيح هم بدى باز درست نميفهمند
شايد علتش اين باشه كه مسائل مربوط به دگرباش ها هميشه تو ايران سانسور ميشه و جايى دربارش صحبت نميشه و كلا هيچ اطلاع رسانى در اين مورد نشده
البته اينا طبيعيه تو كشورى كه حتى از حقوق اوليه انسانيمون هم محروميم

ناشناس گفت...

salam azizam man kheyli vaghte asheghe bloget shodam goftam kheyli bad mishe in hame be bloget sar mizanamo vasat commnet nazaram :x vaghean asheghe neveshtehatamm :X makhsisan on dastane Khodeto farhad ke rozi fek konam 2-3 bar mikhonameshoo be hame ham dadamesh ta bekhonan va goftan kheyli Ghashang bod :(( vali akharesh naa.. be har halll in id Yahoo mane age paye bodi bechatim add kon ~~< soski@xtra.co.nz -- montazeretamm :X alireza jooon :X